Yhteystietojen tarkistaminen ja eAsiointiin kirjautuminen

17.11.2023

Pitämällä yhteystietosi ajan tasalla, varmistat että saat sekä Terveydenhoitajaliiton kuukausittaiset uutiskirjeet, myös Hämeen yhdistyksen tervehdykset paikallistoiminnasta!

Hyvinvointialuelle siirtymisen jälkeen on hyvä hetki käydä tarkistamassa, että tietoihisi ei ole jäänyt vanha työsähköpostisi. Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta, että tieto varmasti kulkeutuu perille! Muista myös päivittää tietoihisi esimerkiksi jos vaihdat työpaikkaa, valmistut tai jäät syystä tai toisesta pois työelämästä.

Jäsentietojen päivittäminen onnistuu kätevästi eAsioinnin kautta. Tarvittaessa voit olla yhteydessä jäsensihteeriin. eAsiointiin kirjaudutaan nykyään pankkitunnuksilla. eAsioinnissa voi yhteystietojen päivittämisen lisäksi tarkastella esim. jäsenmaksuja, lisätä palkattoman ajanjakson tietoihin(raskausvapaa, hoitovapaa, vuorotteluvapaa, työttömyys ym.) ja ilmoittaa muuttuneet työsuhdetiedot. eAsioinnissa on myös jäsenmaksuohjeet palkattomille jaksoille. Lisätietoja löydät täältä: https://www.terveydenhoitajaliitto.fi/jasenyys-ja-jasenedut/easiointi/