Liity Hämeen terveydenhoitajayhdistykseen!

17.4.2024

Nyt kannattaa liittyä Hämeen terveydenhoitajayhdistykseen!

Viidellekymmennelle ensimmäiselle 17.4.-30.6.2024 välisenä aikana liittyneelle uudelle jäsenelle, jonka jäsenyys on voimassa liittymisen jälkeen elokuussa 2024, yhdistys tarjoaa 20e arvoisen sähköisen lahjakortin Suomalaiseen Kirjakauppaan. Kampanja on Hämeen terveydenhoitajayhdistyksen järjestämä, eli koskee vain Hämeen yhdistykseen liittyviä. Kampanja koskee vain varsinaiseksi jäseneksi liittyviä, ei opiskelijajäseniä. Liity jäseneksi täältä!

Tämän lisäksi kaikki Terveydenhoitajaliittoon liittyvät hyötyvät Terveydenhoitajaliiton jäsensuosittelukampanjasta. 1.4.-31.5.2024 välisenä aikana varsinaiseksi jäseneksi liittynyt uusi jäsen sekä häntä suositellut Terveydenhoitajaliiton varsinainen jäsen saavat molemmat 50e arvoisen GoGift -tuotelahjakortin. Lisätietoja kampanjasta löydät Terveydenhoitajaliiton verkkosivuilta.