Hämäläiset vinkit ja Tyynen päivät tulevat!

18.8.2023

Hämäläiset vinkit

Lanseeraamme luentosarjan nimeltään Hämäläiset vinkit! Luennoilla käsitellään työhön ja arkeen liittyviä asioita. Tarvitsisimmekin nyt teidän apua valitsemaan aiheita! Täyttämällä lomakkeen pääset ehdottamaan itsellesi mielenkiintoisia aiheita, joista valitsemme suosituimmat. Vinkit järjestetään Teamsin välityksellä, joten niihin on helppo osalllistua ympäri Suomen. Kaikkien osallistuneiden kesken arvomme myös leffalippuja! Pääset täyttämään lomakkeen tästä linkistä: https://docs.google.com/forms/d/1lf3FBsOrx54AqQMFLTelG2p8pe6NTguwA0-S7FUPMYY/viewform?edit_requested=true

Luentopäivät ovat ti 3.10 klo 17.00, ke 8.11 sekä to 11.1.2024. Ennen luentoja lähetämme Teams linkin kaikille jäsenille.

Tyynen päivä

Vietämme taas jokavuotista Tyynen päivää lauantaina 23.9.2023 Hämeenlinnassa. Nyt etsimme tämän vuoden Tyyneä. Tyyne on työyhteisön valontuoja, joka tuo iloa työyhteisöön ja asiakkaille, ja on tyynen rohkea terveyden edistäjä.

Löytyykö sinun tutuistasi tai työkavereistasi etsimämme Tyyne? Ehdota häntä perusteluiden kanssa 4.9. mennessä sähköpostitse osoitteeseen hameenterveydenhoitajayhdistys{ät}gmail.com. Tyyne julistetaan Tyynen päivillä 23.9.

Ilmoittautumislinkki Tyynen päiville ja ohjelma tulevat myöhemmin, joten tarkkaile sähköpostiasi!